
Idén a kormányzat háromszázmillió forint nagyságrendű marketingforrást biztosít a hazai sertéshúsfogyasztás ösztönzésére, és egyben szeretné megújítani a kiváló minőségű sertéshús védjegyet, hiszen a sertéshús iránti kereslet erősítésével lehet leginkább támogatni a termelői oldalt – tudtuk meg Feldman Zsolttól. Az agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár elmondta, a sertésstratégia alapján elköltött források az elmúlt években erősítették a sertéságazat piaci helyzetét, valamint fejlesztették szakmai hátterét, ezzel is ellenállóbbá téve a válságokkal szemben, és növelve a jövőbeli fejlődés esélyeit. Kitért arra is, hogy a következő időszakban várhatóan elindul egy szakmai párbeszéd a sertésszektor szereplőivel a kocák után a hízók kötelező egyedi jelölésének előnyeiről és hátrányairól. A helyettes államtitkárral készült interjúnk teljes egészében márciusi lapunkban jelent meg.