A 2020. április 1-30. között benyújtandó kifizetési kérelmek beadása kizárólag elektronikus úton történhet, a Magyarországi Sertéstenyésztők és Sertéstartók Szövetségén (MSTSZ) keresztül.
A változtatás célja, hogy az állattartók és az ügyintézésben résztvevők egészségének megőrzése érdekében minimálisra csökkenjen a személyes találkozások száma.
• Mind a hízó, mind pedig a tenyészkoca állatjóléti támogatás kifizetéséhez szükséges dokumentumokat az MSTSZ részére kell elküldeni elektronikus formában (pdf, jpg).
• A kitöltött nyomtatványokat (mindet) cégszerű aláírást követően szkennelt változatban, elektronikusan juttassák el a területi felelős részére és másolatban az igazolasmstsz [dot] eu email címre. A Kincstárhoz az eredetieket nem kell postázni, viszont kérjük, hogy azokat őrizzék meg!
• Az MSTSZ területi felelős igazolások kiállítása a kitöltött és beküldött nyilatkozat és mérési jegyzőkönyv alapján történik kizárólag elektronikusan.
A határidők betartása érdekében a kitöltött nyilatkozatot ebben a tárgynegyedévben mihamarabb, de legkésőbb április 15-ig juttassák el az MSTSZ-nek!
Abban az esetben is töltsék ki a nyilatkozatot, ha nem vesznek igénybe olyan jogcímet, amelyben a szakmai szervezet közreműködése szükséges, ezáltal is segítve a gyors ügyintézést.
A benyújtáshoz szükséges dokumentumokat a Magyar Államkincstár honlapján frissítette és itt érhetőek el:
A biztonságos és gördülékeny ügyintézés érdekében vegyék fel a kapcsolatot az MSTSZ területileg felelős munkatársaival, akiknek elérhetőségét ide kattintva érhetik el.
Forrás: Dúl Udó Endre (NAK)